volvoowner Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hei. Jeg har en volvo 360 2.0 ( ikke noe renault ) som turtelleren ikke funker. Jeg har sjekket sikringer men det er ikke det. Har dere noe peiling på om hvilken farge det er på ledningene? takk for alle svar :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoowner Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hay, har en volvo 360 GL 1986 som jeg lurer på hvordan jeg kan trekke ut billige hester fra, Hva er det enkleste? Man kan jo alltids Høvle toppen og trø i større ventiler. Er det noen som har noe peiling? Takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Har editert din trådtittel til noe bedre.Satt sammen dine 2 tråder med samme tittel også. Prøv å følg reglene neste gang! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoowner Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Okei tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg