boblus Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Har følgende feilkoder på bilen: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-00 - Open or Short to Ground 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-00 - Open or Short to Ground 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 27-00 - Implausible Signal Noen som kan hjelpe med disse? 00550 - ? 01266 - Open or short to ground ? Virker som at glødinga virker av og til.. Nett bytta glødeplugger 00626 - Open or short to ground ? Glødeplugglyset virker som det skal 00522 - Virker som om at denne virker,men er ikke sikker. Men viser temperatur på instrumentpanelet dersom det er varme i motoren. Så har jeg et spørsmål som de Møller Bil i Rogaland ikke klarer å gi meg svar på.. Motoren blir ikke varm med mindre den står i ro og webastoen står på. Bilen må svive i min 30 min for å nå 70 grader. Begyner jeg å ruse bilen går den opp til 90 grader. Begyner jeg å kjøre, tar av webastoen eller setter på varmen i kupeen så synker tempen til ca 40 grader og det blir til slutt bare kaldluft inn i kupeen Hva har jeg gjort? 1. Dekket over HELE radiatoren med papp 2. Tatt av radiatorvifta 3. Bytta termostat 2 ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg