mtharaldVW Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Hei, Jeg har nylig fått meg en A4 B8, 2009 modell. Noen som vet hva som skal til for å få satt opp comming-/ leaving home light på bilen min? Har prøvd å finne guide på dette, men finner bare for B6 platformen. Takknemmlig dersom noen vet dette! Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Etter hva jeg har lest så må en ha annen lysbryter, lyssensor/regnsensor og kode når en har alt dette. Så det er ikke så altfor enkelt.. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/376429-Coming-home-feature-on-non-light-sensor-models Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vijay1054 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 er det uten led og xenon frontlys du har Siter Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line TOYOTA Avensis 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hei, Det er med Xenon og LED lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hei, Det er med Xenon og LED lys. Hvordan ser lysbryteren din ut? Har den en posisjon som heter auto?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 På min bil (B7) er det ihvertfall en tapp ved siden av lysbryteren, som man trykker ut og kan vri til 1 eller 0. Vet ikke om dette er likt på B8 da.. Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Hvordan ser lysbryteren din ut? Har den en posisjon som heter auto?? Min lysbryter har ikke noe auto posisjon, den posisjonen som er rett opp er posisjon 0. Hva betyr dette? Hva er forskjellen på disse bryterene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Ser bryteren din slik ut? http://cgi.ebay.de/Audi-A4-S4-B8-Lichtschalter-Schalter-Licht-941-531-C-/370337367507?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5639d3c5d3 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 På min bil (B7) er det ihvertfall en tapp ved siden av lysbryteren, som man trykker ut og kan vri til 1 eller 0. Vet ikke om dette er likt på B8 da.. På B8 så må en inn i MMI systetmet for å slå på og av dette. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Tror ikke min bryter har den auto funksjonen. Hva gjør denne funkjsonen? Dersom en har denne bryteren, er det da mulig å aktivere comming home light i vagcom? Og er det ikke mulig å få CH light dersom en ikke har denne bryteren med auto funksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Tror ikke min bryter har den auto funksjonen. Hva gjør denne funkjsonen? Dersom en har denne bryteren, er det da mulig å aktivere comming home light i vagcom? Og er det ikke mulig å få CH light dersom en ikke har denne bryteren med auto funksjon? Denne styres da av en lyssensor. Denne slår på kjørelys osv. Denne aktiverer også coming leaving home når det er mørkt osv. Etter det jeg har lest så må en ha denne bryteren, lys/regnsensor i speil og kode litt i software på bilen. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg