VolvoB23 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Selger da min Toyota Starlet 1.3 XLI! Grunnen til salget er at jeg skal kjøpe tilbake en bil jeg har hatt før! Bilen er dårlig kosmetisk, da forrige eier har malt den, og gjort den mest mulig stygg! Få tak i en rulle og 1liter med svart maling så blir det bedre! Men teknisk er bilen veldig bra! Bilen har akkurat passert 200.000km, så er en god del bil igjen her! Har ikke så mye info om den, da jeg akkurat har kjøpt den selv! Starter hver gang! Starta den for noen dager siden når det var 22kalde ute, og den fyra uten problem :) Trenger ingen motorvarmer på denne bilen! Har kun vinterhjul til den! Den er også eu-godkjent til 31.08.2011! Er rimelig sikker på at den går igjennom neste kontroll også! Kjempe fin pendlebil, da den bruker ca 0.4liter på mila ved normal kjøring :) Er du interessert i en trofast bil som alltid starter, så er det bare å ta kontakt! Nummeret er 40343724 Forlanger 7000kr for den! Er du veldig kjapp, så går den for 6000! Er også fri omregistrering på den! Bilen står på Minnesund i eidsvoll kommune! Kan eventuelt leveres et lite stykke nærmere mot et lite pristillegg! Mvh Cato! Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg