Glennarn Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Alle har forskjellig smak vettu, hadde vært fælt om alle hadde lik smak trur jeg.... Har ikke lurt noen jeg, er bare å ta godt vare på bilen sin så den ser og er i bra stand det, så får man att noen kr... Samme hvor gammel bilen er! Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ustabil racing Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 jeg har hatt 24 golfer! så ikke lek dere gærne!lyktene koster foran 1100.- og 899for baklampene!dere må regne med at de er brukt oxo pluss års avg kommer i tillegg OG DEN HAR RULLET OVER 236000!!!ikke lær meg dette folkenz! ha ha ha er det seriøst mulig:shake du skambyr alltid på biler her. virker ikke ut som du har så mye peil på bil gitt. vist du mener denne kun er verdt 5000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg