wooho Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Heisann! Dette er andre gangen i løpet av 1 år at dette skjer. Sist gang var det i desember/januar vinters tid. Nå skjedde deg i dag også. Jeg går fra bilen og ute er det minus grader. Alle de 4 elektrsiek vinduene går ned av seg selv ca 10 cm. Jeg vet ikke når dette skjer da jeg ikke er tilstede men kommer ihvertfall til nedsenka vinduer. Noen som har vært borti dette på Golf 6? Tenkte meg en tur innom Møller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Dette høres jo ut som ett gammelt VAg-problem, med microbryterne i låsene(komfort/sommerlukking/åpning av vinduer), men på en såpass ny bil kan det jo tenkes at det er noe elektronikk som tuller. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wooho Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Tok en tur innom Møller og de oppdaterte softwaren så får eg se om det skjer igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg