evopower Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 hei. noen som vet hvordan man fjerner abs på en l 2009 modell subaru enkelt bare for en dag på banen? Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Sikringen kan tas vekk mener jeg å huske. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ta en av sikringene som heter ABS, eller napp ut stikket på en sensor. Den kutter ved en liten feil Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Testet det i går på isen. Fjernet en sikring som det sto: 30 ABS Sol på. Da kutter ABS og VDC og jeg kunne kjøre bilen slik jeg ville med venstrebremsing osv:) Satte i sikringen igjen og ingen varige skader på eletronikken etterpå. Så da vet jeg det:) Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg