unicorn Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Nå skal det sies at jeg nokså uterfaren når det gjelder bil men fant nylig en rar beige veske i motorolja når jeg dro opp peilpinnen. Samme veske fant jeg på innsiden av lokket til der du heller i olja. Ergo, noe stemmer ikke. Noen ideer til hva dette kan være? Bil: VW Golf 1.8 GL 1994 På forhånd takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Vann, er alt majones så kan du begynne å skru av toppen... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unicorn Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 det betyr? rense den og bytte olje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Olja blir slik når det er vann i olja. Som regel kan man finne dette på toppa til oljepåfyllinga pga fukt. Kan vel også forekomme i peilerøret vil jeg tro. Tapp motoren for olje og se hvordan det står til. Er alt "majones" som Einar sier så lekker det kjølevann inn til olja, og det er ikke bra.. Er det bare i toppa og på peilepinnen så er det nok ikke så mye å bekymre seg om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg