Pheoniks Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Hei Jeg kunne trengt litt hjelp til valg av bilstereo. Til nå har jeg funnet 4 som er litt interesante, men kunne trengt litt hjelp med å bestemme meg, evt fått andre valg:) Clarion VZ-401E eller Clarion VZ-409E Disse kan jeg få til ca. 3600kr Clarion VZ-509E Denne har jeg funnet til ca. 4400kr (denne er forøvrig over budsjettet mitt:P ) Pioneer DEH-7200SD Denne har jeg funnet til ca. 2000kr Sooo, hvilken burde jeg velge? Heller foreløpig mot Clarion atm, noen som har andre forslag? Takker på forhånd:) Siter Mazda 626 1.8 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Pioneer ftw! :) Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Usikker på hva den vil koste hos pixmania.com, men verdt en titt :)har oså noen Pioneer tsw308 subber der til en billig penge som er kjempe brae :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 ER bilforumet sponset av Pioneer? Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 ER bilforumet sponset av Pioneer? Det tviler jeg på, men alle med litt insikt i bilstereoverden vet at pioneer og alpine har de beste spillerene. Men jeg vill ikke si at pioneer er veldig bra på andre ting innen rimelighetens grenser. Jeg ville gått for denne: Pioneer DEH-X6500DAB - DAB+ CD/Tuner - Autodesign AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg