MBN92 Skrevet Desember 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 Hei! Jeg har en Golf 3 1994 1,9 TDI turbodiesel. Nå har varsellampa ved siden av motortemperatur-måleren begynt å blinke, men temperaturen på motoren er fortsatt normal. Kan dette være at det jeg bare må må fylle på mer kjøleveske? Leste faktisk også at værforandringer kan spille inn på at denne lampa blinker, men syntes det hørtes litt rart ut, så tenkte jeg skulle spørre noen med litt mer peiling her inne. : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Det er jo kjapt å sjekke om du har for lite kjølevann på bilen, så jeg ville begynt med det iallfall :) Hvis det viser seg at du har nok kjølevann vil jeg tro at en diagnosetest er veien å gå. Kan det jo være defekt giver e.l. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBN92 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Det var kjøleveska som var problemet. Var ikke i nærheten av å være på minimum, men lampa sluttet jo å blinke når jeg fylte på mer så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Ok. Viktig at du følger med på nivået framover nå (og forsåvidt temperaturen på vannet når du kjører) i tilfelle den lekker. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg