aasenboy Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Hei jeg lurte på om noen kan hjelpe meg og finne ut/ fortelle meg om stylingen som står på denne bilen er full rieger? eller det en annen type styling? mener det skal være rieger men er ikke 100% sikker.http://cgi.ebay.co.uk/VW-PASSAT-B6-3C-ESTATE-BODY-KIT-NEW-TUNING-LOOK-/320599716406 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Desember 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 Det ligner på Rieger, men trenger nødvendigvis ikke være Rieger som har laget den.. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasenboy Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 har du noe forslag til hvem som kan ha denne stylingen i såfall? skal piffe opp skuta til sommer's så falt jeg for denne typen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg