perro Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Ser etter brukt Leon 2000-2001 og lurer på hvilke type seter som bilen leveres med. Ser tydelig at noen har sportseter, men er usikker på hvor mange andre utgaver de leveres i. Har f.eks Stella og Signo samme seter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Hei du. Seat Leon 1M har blitt levert med 3 setetyper så vidt jeg vet. standard seter, sports seter og recaro seter. sports setene er de mest vanlige ;) recaro stolene/setene ble levert (så vidt jeg vet) bare til Cupra R men har sett at de selges på ebay. Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 I min har jeg recarostoler med delskinn, framme og bak. dette er i en cupra 4 tdi. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg