eivinr Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Skal kvitte med med min gamle 855, 94', 2,4L, 355.000 km. Det er en del mangler ved bilen, så selv om den er EU-godkjent i et par år til, så tror jeg ikke jeg får solgt den som noe annet enn delebil. Noen som vet om det er lett å selge en 855 som delebil, og om det er noen steder man kan kontakte som kan være interessert i å kjøpe delebiler (bortsett fra finn.no ol.)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Hei, kommer helt an på utstyrs nivå. Bilen er gått noen Km. Men har du skinn, el vinduer, cruise osv er den nok enklere å få solgt. Eller så er det bare å ringe en oppkjøper, så får du et par høvdinger for metallet på bilen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustangpower Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Har du el-vinduer bak og svart skinn/delskinn interiør er jeg interresert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg