Gå til innhold

Noen Pug fans??

Ranger emnet


106s16

Anbefalte innlegg

Pent at d er peugeot klubb på gang. Hadde en Peugeot 405 MI16 som førstebil.. Gikk som faen. Trimma å greier. 17" Hockenheimfelger, bruuukbart senka (35 mm s.sett + 2 runder med kapping), refleksplate bak, gutmann grill og øyelokk (kom aldri på, fikk dem i posten rett før jeg kjørte på skogen og vraka)..

Premiert stereo..

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Pent at d er peugeot klubb på gang. Hadde en Peugeot 405 MI16 som førstebil.. Gikk som faen. Trimma å greier. 17" Hockenheimfelger, bruuukbart senka (35 mm s.sett + 2 runder med kapping), refleksplate bak, gutmann grill og øyelokk (kom aldri på, fikk dem i posten rett før jeg kjørte på skogen og vraka)..

Premiert stereo..

 

Ja, håper det blir litt ut av det... Peugeot har liksom ikke vært det helt store her, i hvertfall ikke noe merkbart som f.eks i England. Men de lager faktisk artige biler de også, og det går definitivt an å få de skikkelig fete!

 

Er i hvertfall fornøyd med løven min, og muligens blir den neste også en løve... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by D-1

nei det virker ikke som de har det.

men men.

 

er det foresten noen der ute som vet om det skall arrangeres noen form for peugeot treff i trondheim i nermeste framtid??yodude

 

Blir det noe Peugeot-treff så børster jeg støv av 405`en min og kommer! :D

 

Hvis ingen kjøper den før den tid da... Hadde passet meg best!

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Hei igjen, her er det ikke mye forandring.. Jeg for min del har tenk til og selge min Peugeot. Snakket vel så vidt med deg Pug106_S16 på Ringbanen for et par uker siden... Jeg kjørte sølvgrå 206 :rolleyes:

 

Hmm... ikke helt med her... Ringbanen for et par uker siden? Nei, der var ikke jeg, gitt...

 

Kan være Victor du snakka med. Kjører lilla-metallic 106 S16. Han kjøpte den forresten av kompisen min, uten at det betyr så mye... hehe... Var det gjort noe med bilen hans enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår