Gordons Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei. Har i dag original cd/kasett spiller, noen så har erfaring med montering av uorginal cd spiller, blir det like bra lyd? og kor får eg tak i adapter ledninger og ramme runt, så passer i konsollen? MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvosjuførti Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Hay! Er ikkje meir enn 5 timer siden eg skiftet fra orginal spiller til ein pioneer i min. Eg veit ikkje 100% hva som er gjort men han tok med seg ledninger og for bakom med bilen (bilradiospesialisten) kom tilbake med bilen etter 40 min og eg kan iallefall ikkje sei at det var DÅRLIGERE lyd. Har ikkje hatt fin innstillinger på den enda, rekner med det blir i helga. Fornøyd men skal opp igjen ettersom dei har lagd mange stygge hakk i plasten rundt. Men spilleren fungere fint og spiller bra :) Lykke til :D Siter No: 2007 Volvo c30 Momentum Sport 1,6 Peugeot= 1998 Partner 1,9. Før: Opel= 1996 Vectra B 1,7 TD - 1994 Astra F 1,8 Volvo= 2004 V40 Limited Edition 1,8 - 740GL 2,3 1987. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg