yabbadabbadoo Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Selger et Termpro sett da jeg ikke har den samme intressen for bilstereo lengre, dette er den samme måleren som brukes på Db-drag. Dette er settet med to sensorer. USB versjon. CD med programvare medfølger. Pris: Kom med bud. kontakt meg på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yabbadabbadoo Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Glemte å nevne at denne SKAL bort, står bare å samler støv, er brukt kun to ganger, så god som ny. veiledende pris var er på 8500 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yabbadabbadoo Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 jbl fan: Jeg får ikke svart deg på PM, det står at du har deaktivert mottak av PM. kan du skru på PM eller sende meg en mailadresse slik at jeg får svart deg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbl fan Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 (endret) Pm skal ikke være deaktivert nå men i tilfelle det ikke virker er mail adressen min thor.helge@netcom.no Endret Desember 7, 2010 av jbl fan Siter Alfa Romeo 156 1.8ts 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yabbadabbadoo Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg