SteinR Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Hvor kan jeg få kjøpt et greit sportsratt, som helst bygger litt, til grei pris? Lurte litt på og bytte motor til 2.3 16v etterhvert, er dette mye jobb, eller går det nokså greit nedi? Har 1990 mod 2 liter nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinR Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virre91 Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 lurer på det samme? finner ingen plass at noen har jort d, men trur d verste er elektronikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ixion Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 har du elnettet som følger med motoren så skal det ikke være noe problem ;) er ikke noe spesielt større selve motoren. Ang ratt råder jeg deg å stikke på mekonomen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Hei 2.3-16 motoren passer rett ned i uten problemer. Skal man gjøre denne ombyggening, er en delebil med alle nødvendige deler å foretrekke. Elektronikken er ganske simpel, da du har et eget motornett, mer eller mindre separat fra "bil-nettet". Vil dere ha dypere og bedre info rundt dette og mere om 190, besøk forumet vår http://www.mb190klubb.com. Mange kunnskapsrike folk og masse god informasjon. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinR Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg