ftpfloppy Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Hei :) Det har seg sånn at vannet på volvoen hadde fryst, så den ene slangen fra radiator til motor røyk. denne ble byttet dagen etterpå, og alt ble tint opp i garasje. Når jeg skulle prøve å starte den var det ikke tegn til start. Det ble veldig mye trykk når jeg kjinnet, og vannet forsvant. Vi prøvde og dra den igang og da startet den. Den sveiv kun med chock og sveiv veldig dårlig med engang jeg speedet. Veldig mye hvit røyk og det drypper vann ut av eksos. Og det kommer ikke varme i varmeapparatet. Det er 2,3 a motor vis det har noe og si. Har sjekket rundt om og det er ikke no sprekker i blokka eller radiator eller noe sånt. Noen som har noe ide på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftpfloppy Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940lt Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Har du sjekket olja? er den hvitaktig har du fått vann i olja, og sansynligvis gåen topp pakning. går også ann å sjekke kjølevæska på bilen, om det er olje i det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ftpfloppy Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Det er olje i kjølevannet ja. Og eksosen er veldig hvit. Så da blir det bytting av topp pakning ja.. Edit: Noen som har en grei guide eller no? Er ikke 100% sikker på hvordan jeg gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg