Javel Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Er det noe problem å søke/få jobb som drosje-sjåfør, om man har en promilledom en god del år tilbake i tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Tja. Spørs vel hva politiet i ditt distrikt sier når dem skal gå gjennom søknaden din for å gi deg seddel. Kjører selv drosje på deltid ved siden av studier og fikk seddelen uten problemer, men nå har jeg hatt et rent rulleblad hele tiden. En kollega på min alder ble tatt i fartskontroll for å kjøre for fort og uten lappen da han var 17/18 og fikk utsettelse på ett år, men fikk likevel kjøreseddel da han skulle begynne å kjøre drosje, så hør med din lokale politistasjon. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Ok. Men nå har noen fortalt meg, at det er så lenge siden (26 år) at det skal være foreldet og slettet fra mitt rulleblad forlengst. Det hørtes oppløftende ut, om det er slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg