noddster Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 Hei! Bilen, en Corolla 91, varmet som den skulle i går kveld men i dag blåste den kun iskald luft inn i bilen. Varmeanlegget har ikke blitt justert siden det fungerte i går kveld. Oppdaget at radiatoren ikke var full og ekspansjonstanken tom. Fylte opp med kjølevæske og tok meg en rundtur. Måleren i dashen viser vanlig temperatur, men det blåses fortsatt bare iskald luft inn i bilen. Det var en del minusgrader i natt og jeg frykter at det hovedsaklig kun har vært vann i systemet til nå så jeg er redd for at ting har frosset. Hva bør jeg gjøre? Ville bilen holdt normal temperatur om vannpumpa er gåen eller ville den gått varm? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 Ta og klem litt på slangene du, og hør om det knaser i is eller ei. Også de to små som går inn til varmeapparatet. Du merker om de er fulle av luft, vann eller is. Ellers er det bare å finne en guide på hvordan lufte en 2E eller 4A motor i AE92. Litt usikker på om fronten skal stå i oppoverbakke eller om det ikke har noe å si. Regner med du har tilstrekkelig nivå nå. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noddster Skrevet November 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Takk skal du ha! Hørte det knaste i de to slangene som går gjennom torpedoveggen, så der ligger nok problemet (hvertfall ett av de). Burde jeg kjøre på med en vifteovn for å prøve å tine de eller kanskje koble av begge to og kjøre på med lunkent vann for å smelte isen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg