niklasf91 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i slik blå plysj/pels? Har hørt det fins i hobby butikker, men noen som vet om en eksakt som har hjemmeside muligens? På den serien "handel i grenseland, svinesund" så drar jo han harrytassen og kjøper rosa plysj til hele bilen:P Har sett episoden flere ganger, men ser aldri hva butikken heter.. Noen som veit det? Og hvis noen lurer på hvorfor jeg skal ha noe så stygt, så kan jeg forklare at jeg og en kompiss har fått ett veddemål om og lage den styggeste bilen i gruppa vår:P På forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Kanskje hos http://www.stoffogstil.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 På Grønland i Oslo er det endel butikker som selger tekstiler og slikt, mulig de har noe. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Og hvis noen lurer på hvorfor jeg skal ha noe så stygt, så kan jeg forklare at jeg og en kompiss har fått ett veddemål om og lage den styggeste bilen i gruppa vår:P Vell da kommer du i allefall til og vinne hehe. Finner plysj i din nærmeste sy butikk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Kanskje hos http://www.stoffogstil.no De skal nok ha det ja:) Men når jeg prøvde og finne det på nettsiden deres, så fant jeg ikke noe.. Har du sett det der?:) Eventuelt pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 På Grønland i Oslo er det endel butikker som selger tekstiler og slikt, mulig de har noe. Grønland var ikke så dum ide!! Jeg burde nok ta en titt der ja! Tviler på at de har noe hjemmeside:P hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Vell da kommer du i allefall til og vinne hehe. Finner plysj i din nærmeste sy butikk ;) Hehe, bra du setter penga på meg!:P hehe! Jeg har vært i 2 butikker i nerheten av meg (sandvika) men de hadde ikke noe... Jeg veit det er en butikk i Sverige.. Der handla en kar 7m for 1000kr! Det er veldig billig!! Og stor bredde på plysjen i tillegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg