nero1978 Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Sist vinter var det skikkelig sprengkulde her i norge. Min 8P (A3 2006mod) sleit endel med at det samla seg smeltevann nede foran ved døråpninga for så å fryse til is med en gang. Dette ble til stålis. Når jeg da skulle åpne døra om morgenen ved -20/-25 grader, så må jo den plast lista som er i bunn av døra (pyntelist) sprenge opp stålisen. I fjord så knakk rett og slett hele lista av. Den sitter jo fast med plastklips!?!?!. Audi verkstedet mitt reparerte lista uten kostnad for meg fordi jeg klaga på at dette måtte være en svakhet fra Audi sin side. Nå er vi igang med ny vinter og samma problem melder seg igjen. Har allerede sprengt opp is en gang i år. Dette må jo være en svakhet fra audi og jeg må vel ha noen rettigheter på dette. På utbedring evt. Noe fler som sliter med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wadosa Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Har hatt samme problem tidligere på andre modeller også. Eneste løsningen er å tørke døra hver gang eller legge en plastpose nederst ved feste slik at det fryser på posen og ikke på døra slik at den sitter fast. Tar gjerne imot bedre tips enn det selv :) Siter - 2011 Audi A3 Ambition 1,6TDI - 1998 VW Passat 1,6 *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Smør lista med talkum er en mulighet som kanskje hjelper. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wadosa Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 En silikonstift vil hjelpe deg med problemene. Testet det selv:) Siter - 2011 Audi A3 Ambition 1,6TDI - 1998 VW Passat 1,6 *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg