Haknu Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Hei der! Jeg har litt problemer med turtallet på bilen min. Ofte når jeg skal til å stoppe feks ved et veikryss og trykker inn clutchen, så går turtallet plutselig opp før det synker igjen. Det samme gjelder selv om jeg ikke bruker clutchen, holder lav fart, også plutselig gasser den på. Den gasser/går rett og slett av seg selv noen ganger. Noen som vet hva dette problemet kan skyldes? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Hei der! Jeg har litt problemer med turtallet på bilen min. Ofte når jeg skal til å stoppe feks ved et veikryss og trykker inn clutchen, så går turtallet plutselig opp før det synker igjen. Det samme gjelder selv om jeg ikke bruker clutchen, holder lav fart, også plutselig gasser den på. Den gasser/går rett og slett av seg selv noen ganger. Noen som vet hva dette problemet kan skyldes? Takk. Hadde samme problemet med min, kjøre kontakt spray i kontaktene til sensorene på motoren å problemet forsvant av seg selv =) kan og vere tull med tomgangsregulatoren ;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg