commodus Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Ja nå har jeg og greid det!! hadde akkurat fyllt opp golfen, så skulle jeg og samboeren til byen en tur.. skulle fylle på noen dråper diesel, og var Helt i bensin tanker, gnudde på med 14 liter før jeg la merke til va som skjedde:D på samboerens bil:D steike ho ble galen:D endte med vikingtur og verksted det:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Kan skje den beste det. Visst du ikke startet bilen så kan det hende du kommer billig unna, tømme tanken muligens liten rens og nytt filter :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 jada jeg slapp unna med en halvtimes pumping av tanken og systemet fram til pumpa;) starta seff IKKE bilen etter at jeg la merke til det... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Går som regel greit, må bare fylle på med en type olje så går det greit. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 200ml gressklipperolje, og full tank med diesel, så ordner det seg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg