kristia Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Jeg har hørt om flere som har satt inn 6,5" høyttalere i Carina E. Hvordan har dere gjort det? Har dere brukt noen veldig tynne høyttalere, eller har dere skjært i døra for å få plass til tykkere høyttaler? MVH Kristian Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlphonseSantoro Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 jeg har 6,5" høytalere i dørene mine, men jeg måtte skjære ut litt for å få plass ;) Men jeg skal ha tak i noen litt mindre så de passer perfekt, for nå så presser de litt på dekselet :/ Siter Toyota Carina E, 1.6L XLI S, 1995 Mercedes-Benz 230 E, 2.3L, 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristia Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Vet noen hvordan det er med høyttalere i hattehyllen i denne bilen? Hattehyllen er jo i metall, og hullene i metallet er for små for 6x9" høyttalere... Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristia Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Er det noen som vet om det er lov å skjære i metallet i hattehyllen? eller vil jeg ikke få bilen EU-godkjent da? Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nordvik Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Eg har laget hull i hatte hyllen, men mine 6x9 står oppover og ikkje på langst, så dei står noken grader opp bak:P Hva høytalere har dere i bak dørene på Carina E 96 modell? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg