christianskaret Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 kan man montere turbo på en 340? siden det er litten motor:P jeg veit at alt går, men er det noen som har prøvd:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Du får kikke etter turbokonverterte Renaulter med samme motor. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 I <3 R5 Turbo, er det en film som heter. Sku ha fora en slik (MR) utgave nedi en skabbete 340 med husmorprofil. Det kunne ha blitt den "nye" sliten-240-som-går-rakt-utav-helvete sleepern. Hmm, det har helt sikkert blitt gjort mange ganger allerede... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 ja er nok det. må prøve. er en dau bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Du har sett tråden til han V340Rompisen til Skidracer? Jeg skulle tro en sånn ville være et noget bedre utgangspunkt for turboifiseringen. :assman Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg