Kristofferh Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 (endret) i går så gikk g-lader drevet, lurer på hvilken størrelse jeg skal velge? størrelsene er målt i mm sant? så str 68 er 6,8 cm diameter? =) takker for svar=) Endret November 17, 2010 av Kristofferh Siter Corrado G60 Karman x Golf 2 GTI 16V Edition One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 helt riktig :) og 68mm hjul er vel den vanligste husmorstrimmen på g60'n så :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristofferh Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 helt riktig :) og 68mm hjul er vel den vanligste husmorstrimmen på g60'n så :) fant ut av det selv etterhvert, men takk for svar :) ja har skjønt dette, men for øyeblikket så synes jeg den bruker nokk bensin og går bra nokk så det holder, og så er det lengre intervaller mellom service på g-lader så holder meg enn så lenge med den trimmen som jeg har:) kunne sikkert hatt enda mindre hjul viss jeg ville uten problemer for motoren, da den er satt opp for mer :) Siter Corrado G60 Karman x Golf 2 GTI 16V Edition One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg