mister-klæbu Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Hei alle sammen! :volvsmile Da har jeg tatt noen flere bilder, Har montert H4-Bi-xenon Nye 16" med dekk, 205/55/16 da en mine 14" viste seg og være kast i! fikk et rå-tilbud fra min bestekompis som er lagersjef på terje vold og betalte 2900;- inkl alt. og hun dama jeg betalte til regnet feil så endte opp med og betale bare 2300;- haha! og så montert et lite volvo R-sport emblem i dashen i alu, ble stilig syns jeg... :volvsmile og litt vinterutrystning må man ha så monterte røde Sparco skvettlapper bak for litt rally look! hehe :volvsmile Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Blei jo bra bilen med pigg og skvettlapper! :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Er nok piggfri ja, hehe :volvsmile Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 legger ut noen flere bilder da jeg ENDELIG har begynt med ET blokka! :-p pusset ned og lakkert med zinkspray, så rød hammerlakk oppå. lakkert noe andre smådeler også som vannrøret ved blokka, og ene reimhjulet etter at det har logget ei helg i syrebad. ser også bilde av nysykkeln, (prøve og bli kvitt litt av ølmagen) og min79 malibu som jeg har nå hatt i 11 år og vurderer og selge. :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 nye bilder 22/8-2011 :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Ser bra ut detta Kai :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg