hallvardr Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 kom en sang med litt bass på i bilen og den var tydeligvis sprengt, har ikke store planer om å oppgradere anlegget noe særlig, så jeg lurer på om noen har en slik liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 om vet noen om det er samme standard anlegg i a4 - a6 og a8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 hva med å bare kjøpe et sett ettermarkedshøytalere, f.eks. focal og en adapterring så du får inn 5.25 evt kjøpe ettermarkedshøytalre med audikontakt så er alt plug and play, blir ikke mye dyrere enn orginalt element. Var på møller og spurte hva de skulle ha for en bass/mellomtone da min var sprengt, husker ikke nøyaktig pris, men var rundt en tusenlapp. Husker dama jeg snakke med anbelfalte meg å gå til en bilstereosjappe og kjøpe noe der:P Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 ja jeg vurder det... men var egentlig gira på å bruke minst mulig nå, hadde ikke kjøpt ett nytt orginalt, heller ett for en hundrings på vrakhandelen:) men det friser jo alltid med litt bedre lyd da. Får boston acoustics til bra pris på vurderte de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 førjulspresang til seg selv er en fin ting;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg