batmobil1 Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 (endret) Noen som kan ha en formening om hva det kan være siden nåla henger seg opp og går plutselig ned? Kan det være målern i tanken eller kan det være nåla? Irriterer meg egentlig over dette. Må man eventuelt ha ny måler i tanken eller hadde det kanskje hjelpa å tatt den opp og sett om det var noe smuss og dritt på den? Er en Primera 92 modell :) Endret November 17, 2010 av batmobil1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Ikke uvanlig at flottøren i tanken fjusker på disse. Mye mer vanlig enn at det er feil i selve instrumentet. Byttet selv flottør på min gamle primera. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmobil1 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Ikke uvanlig at flottøren i tanken fjusker på disse. Mye mer vanlig enn at det er feil i selve instrumentet. Byttet selv flottør på min gamle primera. Åh ja. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Men er det bare å bytte flotøren da altså? Denne må vel da kjøpes orginal eller får man tak i uorginal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg