JChE Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Min bror har en slik bil, og kjørelysene står på hele tida, selv med tenning og alt slått av. Dette er en importbil, så jeg regner med at disse automatiske kjørelysene er koblet via et uoriginalt relesett eller lignende. Noen som vet hvor disse releene sitter, slik at vi kan få koblet dette ut? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Nå fant han et rele merket HELLA i dashbordet, under rattstammen. Den ene ledningen var svidd, så da er det nok riktig rele han har funnet tenker jeg... (Jeg hjelper han på telefon, så jeg får ikke sett det selv) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg