fatiihd Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Hei, jeg har en Bmw 520 D, men jeg vet ikke hva slags CD den tar i mot. Jeg brente en plate med mp3 sanger tror jeg , og det funket ikke. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre, hvilke filer jegskal bruke, og om det går ann å brenne DVD-CD med flere sangr en de 700 mb Cd-ene. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Velkommen til forumet! birthday Først må du si hvilken årsmodell du har av 520'en, og eventuelt hvilken spiller du har i bilen. Ikke alle originalradioer kan lese Mp3-filer fra CD. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre, hvilke filer jegskal bruke, og om det går ann å brenne DVD-CD med flere sangr en de 700 mb Cd-ene. ?DVD-CD finnes ikke, og en CD-spiller kan ikke lese DVD-plater uansett. Så du må uansett holde deg til CD-formatet, og mest sannsynlig brenne det som en vanlig audio-CD. Kom med flere opplysninger om bil og anlegget som står i den, så blir det lettere å finne ut av hva du har av muligheter. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatiihd Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Det er 2010 modell :) Det er en vanlig radio spiller som er installert i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg