123opel Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Som topic sier...hvordan gjøres dette, finner bare 2 skruer på hver side av dørtrekket. Glemte å skrive at det er en stv...1995mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 (endret) på trekket bak skal det være 2 skruer på toppen som du har funnet, så må du av med håndtaket, og døråpneren, håndtaket får du av med å lure et tynt skrujern eller noe inn i hullene som du ser fra undersiden, også trekke ut fra dørtrekket, så kommer du til 2 skruer til. Døråpneren må du bare hukke av vaieren, pass på klipsen som holder vaieren. Med vindus-sveiv så må du trykke bort plastdekselet på sveiva, også sitter det en skrue der som holder sveiva, som også må løsnes, på el.vindu er jeg ikke sikker. Løft så dørtrekket oppover +-5 cm så skal det være løst. Har du høytalere i dørtrekkene bak, evt. el. vindu så må du også hukke av kontaktene på dette. Endret November 14, 2010 av Dagi51 Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.