Golf 3 GTI Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Heisann, jeg har en Golf 3 GTI og den ene dagen når jeg skulle ut og kjøre så kom det en merkelig bråkende lyd. Jeg åpna panseret og fikk se at luftfilter slanger hadde hoppet av inne med innsuget. Jeg satt den på igjen og etter dette har bilen vert tungstartet og sviver lavt på turtallet. Noen som kan hjelpe meg med dette? Mvh Christian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 (endret) Hei =) Her høres det ut som om motoren trekker inn falskluft ;) Jeg ville tatt å sprayet litt startgass rundt slangene for å se om motoren vil reagere evt at du ser at det e nåkka som skjer ;) Endret November 8, 2010 av Lasse J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTI Skrevet November 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Aha, skal skjekke det. Men slangen kan ikke ha vert av lenge. Kan jo være den er litt "sur" av seg og den bare trenger å ha seg en villmanstur der jeg får blåst ut av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg