Zetec Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Etter å ha vært vekke fra mondeoforumet i noen år er jeg nå tilbake :) Har kjørt focus de siste 3,5 åra, og denne har jeg nå solgt den og kjøpt meg mondeo igjen :) Det er en Mondeo Titanium S 140hk Automat :) Starter vel på litt bilstereoprosjekter på den snart tenker jeg. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Virkelig flott bil det der, gratulerer! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 takker :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Rått Nils! Du får si ifra når du trenger byggehjelp :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg