laddapå Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Heisann, Jeg har en 1999 modell 9-5 med klima. I det siste har ACen begynnt å kødde seg, den vil ikke slå seg på osv. Jeg bestillte en ny klimakontroll i dashen og monterte denne, da virket det ca et døgn. Så konka den igjen på morraen. normalt ville jeg vært sikker på viftemotoren, men denne virker jo av og til? PS: Det er ny AC gass på bilen Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocksteady Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 jeg ville ha åpna panseret, løsna på vinduspusserene og tatt av dekselet over viftemotoren, enten er det dårlig kontakt mellom viftemotor og kontakt, eller så er vifta gåen, jeg måtte skifte på min 2,3 T 99 modell. den virket bare periodisk, og til slutt var den død.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg