Gå til innhold

Lærlingplass i Spania/Italia/Tyskland?

Ranger emnet


Lili123

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde et lite møte idag med min kjære klasse angående lærlingplasser. Der ble det mye snakk om lærlingplass i utlandet (og spesielt da Tyskland, Spania og Italia).

Er det noen her som har noe erfaring med det? Skal snakke med skolen om det, men vil ikke gjøre det før jeg har fått litt mer information.

 

Vil spesielt vite om:

Økonomi, altså jeg kommer vel til å bo alene, så hvordan kommer jeg ha råd til å leve? Blir vanskelig med lærlinglønn, blir det ikke?

Sted? Hvilket steder i SPESIELT Italia og Spania som er kjente for lærlinger innenfor bil.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår