andremb Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 dyse nr 2 forran fra,banker når jeg har 2500omd.løsner(luftinga på dysa nr2)slutter den å banke,og jeg kan ruse helt opp. hva kan det være?:hvaskjera er en 300d 90 mod.124 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Kan du forklare dette problemet litt, eller kanskje mye bedre, for det du skrev her hang dessverre ikke helt sammen. Banker det i dyse2 fram til du når 2500rpm, så løsner returen og den går fint etterpå? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andremb Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 (endret) Kan du forklare dette problemet litt, eller kanskje mye bedre, for det du skrev her hang dessverre ikke helt sammen. dyse nr2 banker når jeg har 2500omd.når jeg løsner på toppen av dysa,så diesel kommer ut,slutter den å banke.da kan jeg ruse den opp til max uten bank.hva kan det være? skrur til dysa igjen å den banker.... Endret November 3, 2010 av andremb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 AHA, da er jeg med. Det kan være flere ting. Det kan være dysespissen som er defekt, feil åpningstrykk, det kan være forkammeret som har gått i stykker, det kan være deselpumpa, og det kan være dyserøret. Jeg ville begynt på å bytta om to dyser, og sett om problemet flytta seg, flytter det seg er dysa problemet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andremb Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 ja det er jo en mulighet.enkelt å ta ut dysa?sitter den veldig hardt?bare lang pipe og skru?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Lang 27 pipe, sitter noe godt, og bør egentlig skifte tetteskive, emn går som oftest bra med gammel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andremb Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 takk for hurtig svar einar=)bor du i kilen i kragerø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Nei, Holder nok til skikkelig inne i telemark jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg