hobbymekkern Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Bilen er en E-klasse W211 2004 mod. Avangarde 220 CDI stasjonsvogn. Den har i følge MB-forretning bare ett filter (i motorrom, ikke noe filter i kupeen). Har kjøpt filter og skal skifte. Dette sitter i en svart plastboks i motorrom (kan ta med hånden på undersiden av boksen og kjenne at det sitter et filter der). Hvordan åpner jeg opp boksen uten å ødelegge den? Eller går jeg inn fra hanskerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb_600 Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Bilen er en E-klasse W211 2004 mod. Avangarde 220 CDI stasjonsvogn. Den har i følge MB-forretning bare ett filter (i motorrom, ikke noe filter i kupeen). Har kjøpt filter og skal skifte. Dette sitter i en svart plastboks i motorrom (kan ta med hånden på undersiden av boksen og kjenne at det sitter et filter der). Hvordan åpner jeg opp boksen uten å ødelegge den? Eller går jeg inn fra hanskerommet? Filterhuset er festet med en mutter-skrue av plast i forkant. Skru den av og vipp opp huset, så er du i boks.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg