rakett Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Hei Har da til slutt fått innkallelse til PKK, så må vel begynne å ta tak i problemstillingen "drivaksler". Det har seg nemlig sånn at jeg føler disse er uhensiktsmessig dyre fra de fleste plasser jeg har sjekket.. meca, mekonomen, bilekstra etc. ca 2000-2500+ per stk. jeg kjøpte engang en uoriginal drivknute fra biltema som kostet ca en 5tedel, hvilket ikke var for ille, men denne passet ikke. er det noen snille entusiaster som kan hjelpe her? "trenger" også manuelle vindusheismekanismer på begge fremdørene, men dette er ikke noe jeg stresser med.. hadde bare vært fint å kunne brukt vinduene igjen :) så en litt snodig forespørsel, jeg trenger hanskerom! låsen har aldri funket så lenge jeg har hatt denne bilen,så til tider åpner hanskerommet seg i humper. venstre speilkåpe hadde det vært flott å få byttet, meen.. Tips taes selvfølgelig imot med åpne armer og jeg lover en varm tanke til alle som leser tråden min. ingen nevnt, ingen glemt. Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg