selven Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Hei, Har jo som skrevet tidligere kjøpt meg golf. Nå har det seg slik at den er ganske hard å sette ned i gir. Dette gjelder ned til 2. og 1. gir. Hva kan dette komme av? Bilen har gått 100.000, og på 98.000 ble det byttet girkasse. Kan det faktisk hende at denne ikke er "innkjørt" ennå, eller bør jeg ta det mer alvorlig? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Brekstad Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Heisann. Det er mulig det er overføringen som ikke helt bra. Om du drar på en VW forhandler å spør om dem kan justere inn grunn innstilling på overføringen, så kan det bli bedre. Det er mulig dette er gjort siden det har blitt byttet girkasse. Det er også en plastikk føring overføringen og den bruker å bli slitt. Den finner du rett ovenfor revers føleren. Ca rett nedenfor batteriet om jeg ikke tar feil. Det skal ikke være noe problem å se det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg