kimafro Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 (endret) hei har 4 stk pioneer ts-w 308d2 jeg skal bygge kasse til.disse skal inn i min chrysler stratus 98 mod.tenkte først og bygge lukket kasse til di.har bygd 1 prøve kasse til di som er lukket som er på 140 liter med 1 skillevegg i midten.det jeg lurer på er hvordan det hadde vært å bygd en portet kasse til disse med 2 stk L porter eller blir dette bedre med bass reflex rør?blir det mere grøtete lyd med dette?er førnøyd med åssen di spiller i lukket nå;).hører mest på hiphop...mvh kim bilde av prøve kasse http://s950.photobucket.com/albums/ad343/kimafro/?action=view¤t=DSC01133.jpg&newest=1 Endret Oktober 31, 2010 av kimafro Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Liker du dem slik de spiller nå, ville jeg ihvertfall prøvd dem i bilen først før jeg bega meg ut på eksperimentering... lyder gjerne anderledes i en bil enn i en stue. ;) (Og du bør nok fjerne høyttalerne i hattehylla...) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 hei.detta var service.hehe.hva skal man med høyttalere bak;)di skal vekk.har ikke prøvd di i min egen bil ennå.har puttet di i en mercedes 200e hvis jeg ikke tar helt feil.men mercedes er ikke go bilen til å bygge anlegg i.hehe.mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg