nybakkjen Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hei, jeg tenkte jeg skulle skifte girkasse på bilen min orginalt står det automat girkasse i og en 2.0L motor .. og jeg vil gjere skifte til en 2.3l motor med manuell girkasse noen som har noen gode råd og tips? :) jeg har en mercedes 190E 16v :D trenger jeg evt. noen andre deler for og få skifta? .. tips og råd trengs sårt ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Hei. er det en 2,3 16v du skal sette i bilen din? eller bare en 8v? men uansett må du jo legge opp pedal og slikt til kløtsj, og koble sammen et par ledninger til startsperra til automatkassa. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nybakkjen Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Hei. er det en 2,3 16v du skal sette i bilen din? eller bare en 8v? men uansett må du jo legge opp pedal og slikt til kløtsj, og koble sammen et par ledninger til startsperra til automatkassa. det er en 16v :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 litt jobb, men har du en delebil er det bare litt skruing og knoting. Ikke regn med at det er rett fram å få godkjent en 190e med 2.3-16 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Ikke regn med at det er rett fram å få godkjent en 190e med 2.3-16 Det er ingen problem å få dette til. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg