karl92 Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hei. I går når jeg kjørte fikk jeg opp et gult lys, som siden viste seg og bety at det er/var en feil med autoatgiret i min BMW 523i. Det betydde vel noe sånt som at den var i "nødmodus" eller noe sånt. Det gikk av etter jeg tok av og på motoren, men det kommer kanskje igjen, forhåpentligvis ikke! Uansett er dette alltid total krise, eller kan det bare bety for lite "girolje" eller en annen bagatellfeil som ikke koster 20.000og fikse? Er det ulig og reparere automatgir, eller må alltid hele kassen byttes? Tusen takk for svar! :D Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Start med å peile girolje, sam sjekke farge/lukt på den, så ville jeg forsåøkt å lese feilkoder på kassa om det er mulig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg