oz_Racing Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 bilen er noen ganger ujevn på tomgang,vis bilen går på normal tomgang og jeg er borti gassen litt da detter den ned til 500 omdreininger. noen som vet hva som kan være galt? Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Innsprøytnings-motor? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Innsprøytnings-motor? jepp,her er det hjerne og alt :P Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Har muligens liknende problem med bilen min. Varierer dette etter temperatur? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 det veit jeg ikke,men bilen er slik att når jeg kjører da feks i 3 gir, så kommer jeg mot et kryss og jeg girer ned og 10 mere før krysse så trykker jeg inn clutchen så ligger på tomgangen 1500 omdreininger og vis jeg er borti gassen så detter den ned til rundt 500 omd Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg