Strandstuen Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Heisann:) Har et megasquirt 2,2 datasprut tilsalgs. Har blitt brukt på volvo rødblokk 8v og ledningsnettet er laget til det. Har også et nytt ledningsnett som kan tilpasset hva som helst nesten, dette følger også med. Bud over 2000 pluss frakt:) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Heisann:)Har et megasquirt 2,2 datasprut tilsalgs. Har blitt brukt på volvo rødblokk 8v og ledningsnettet er laget til det. Har også et nytt ledningsnett som kan tilpasset hva som helst nesten, dette følger også med. Bud over 2000 pluss frakt:) Solgt den enda? ønsker kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Flere som er int, men ingen har kommet med penger ennå:) Så bare å by:) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motormania Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 heij. jeg er meget inntresert:) har en bmw 325 med turbo som jeg har koblet opp ms på var jo ikke så vanskelig. også har jeg en 1978mod 240 md b19s som bruker 2liter på mila:S så jeg tenkte jeg kunne bruke ei innsprøtning fra en annen rødblokk og :)ms også mappe den for e85 slik at den blir billigere i drift. send meg en melding elr ring meg hvis du ikke har solgt msn. 99379720 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Solgt Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg