TimBB Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Noen som vet hvordan man får ut tenningslåsen uten nøkkel? har knekt gammle nøkkelen i døra og har ikke reserve nøkkelen. har kjøpt ny tenningslås men får ikke ut den gamle, noen som vet hvordan? TimBB Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Pirk ut knekt nøkkel og ta med til en låsesmed. De klarer som regel å slipe en ny. Har du nøkkel nr klarer som regen ABLE KEY i Oslo å slipe ny etter database. Å ta ut tenningslås uten nøkkel betyr som regel det samme som å ødelegge rattstamme.Ev hør med merkeforhandler Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 1) Du kunne jo ha fått filt opp en splitter ny en til din bil via Volvo. 2) Med litt omhu klarer du nok å borre ut låsen uten å ødelegge huset rundt. Men så store bor har ikke jeg... Hmm, nå sa jeg vel egentlig bare det samme som Just B, bare med andre ord. jaja.. [ENTER] Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Fant det ut, Borra ut den splinten på siden så jeg fikk ut dritten og fikk satt i den nye ;) Ellers takker for svar Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg