Terminatria Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Noen har selvfølgelig prøvd å bryte seg inn i bilen med et skrujern og har ødelagt låsen på hoveddøren min Jeg har deretter lagt inn sentrallås i bilen, Bilen skal nå på eu kontroll, og jeg tenker å sparkle over låsen på sjåførsiden og spraye den som resten av bilen Er dette lovt? dvs går den da igjennom eu kontroll En kamerat av meg mente dette ville gå, mens jeg er litt usikker. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hvis du søker litt skal du kunne finne masse info både her og der om folk som "shaver" dørlåsene, om door poppers og om at utrykningsfolk som skal kunne klare å åpne bildøra di i tilfelle ulykke. (Hadde jeg husket eller kunnet det skulle jeg ha fortalt deg det rette svaret.) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Ja, det er lov å fjerne låssylinder. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Det er kun krav til at det skal være en lås som hindrer tilgang til bilen, altså enten ratt/tenningslås, eller dørlås, du har fremdeles dørlås, emn ikke nøkkelaktivert. Det store spørsmålet mitt må da heller være: ...og jeg tenker å sparkle over låsen på sjåførsiden og spraye den som resten av bilen Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg