christianskaret Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Slik turbo som sitter på min bil det :) er visstnok god for 140 diesel hester ;) fiin bil forresteN! å stemmer, nei min er stilt opp te o,8 bar. skal stille den mere opp te sommern te 1,2. :P hehe, fin å fin men:P hehe. blir det når jeg får det som jeg vill. har 2 nye framkjermer liganes, og skal hel-lakeres også:P så blir spenende å se. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Hehe, hadde min på 1.7 en stund, men var for mye :P Blir nok bra når du får lakkert den oppat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Hehe, hadde min på 1.7 en stund, men var for mye :P Blir nok bra når du får lakkert den oppat ;) hehe. stemmer, nei en kopis av meg kjører en vento. tdi etter montert intercooler. han kjører på 2 bar :P hehe, går som f..., men hvor lenge det holder er noe anent :P ja får hoppe ¨på det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Kunne godt ha kjørt på 2 bar jeg, men mtp at ting og tang kan ryke, så tror jeg at dt går bra på 1.4 ca :) btw, min fikk ikke mer diesel etter 1.1 bar! så måtte dreie på en lite kon i pumpa ;) hvis kompisen din ikke har gjort det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 stemmer, nei han han snude på huse også, for å få det lille ekstra. men fy å den ryker :D hehe, jævla rått, da at den spiner på 1 gir med 9.16 hjul, og bare båndrage :P rått det, og gnir litt i andre hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 stemmer, nei han han snude på huse også, for å få det lille ekstra. men fy å den ryker :D hehe, jævla rått, da at den spiner på 1 gir med 9.16 hjul, og bare båndrage :P rått det, og gnir litt i andre hehe hehe, ryker av min å, veldig mye skal jeg si deg. drar ifra noen biler min å ;) morro det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 ja jæven å. hehe er bare guddi det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 kjører fint på 1,6 bar uten problemer... Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Går fint det ja, men kkk k14 har bedre virkning ved 1.2/1.3 ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 stemmer. nei jeg har den nye turboen i bilen min nå. og lurter på om den kommer til å bedere nå om jeg stillerne opp:P litt mere en 0,9:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 her er det inspirasjon tråd. slik vil bilen min se ut:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gtd Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 har ett par bilder fra bilen min sine glansdager. Kan jo hende du får noen ideer :) Mvh Kim Robert Kåsa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg