bastian Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Det er en del overflaterust i form av små "rusthull" langs siden. Det befinner seg ikke rust i kanaler og rammeverk av det jeg kan se, men har ikke sett så nøye. Motoren går ikke helt rent på tomgang, men om dette kan være fordi den har stått litt og blitt litt sur vet jeg ikke. Hva om du tar deg en tur og ser på den? Jeg kan godt ta flere bilder også men får ikke gjort det før til helgen. Er usikker på hva jeg skal be om, men 5k tror jeg absolutt den er verdt! Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 passer det med en tur på Lørdag? Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastian Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Det går nok bra! pm meg du, så kan vi avtale nærmere Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg